donderdag 28 april 2011

Hoe gaat het met de goede voornemens?

Nou: best goed eigenlijk! Ik ga ze nog eens even na: 1. Het geboortelapje Animalbaby afwerken (was een PIF/GUL uit 2008!!!). Gedaan 2. Het sjaaltje voor Roemeniƫ uithalen (het slaat werkelijk op niets!). Gedaan 3. Al m'n UFO's en WIP's van 2010 afmaken: Borduren: 3e Animalbaby geboortelap (zie voornemen 1) Gedaan Borduren: Lanarte Flower Children Snowdrop Gedaan Borduren: SAL 06 Nature's Home Afghan Mee bezig Borduren: SAL 26 My Love Borduren: SAL 28 Acrobats Borduren: SAL 29 Clowns Mee bezig Borduren: Thirsty Work (Anchor) Breien: Sjaal Roemeniƫ (zie voornemen 2) Gedaan Origami: Kraanvogelproject Patch/Quilt: Paperpiece kerstharten (zie voornemen 9) Vilt: 3 muziekengelen 4. Iets voor het goede doel breien/haken/naaien/borduren (ik leg me nog niet vast vwb welk goed doel dat zal zijn). Ik heb 2 mutsen gebreid voor de daklozenopvang in R'dam en 2 sjaals voor kinderopvang Roemeniƫ 5. De 2 SAL's waarvoor ik mij opgegeven heb opstarten. Ik heb de borduurstof besteld 6. Een leuk samenbrei/haak project opstarten (ik heb nog niets op het oog) De KAL Arsenic & Old Lace Afghan, de QAL MiezMiezMiez, SokkenKAL febr/mrt, KAL Annis 7. Mijn voorraad handwerkspullen proberen uit te putten. Goede doel mutsen en sjaals, de Kabels en Noppen sjaal, 2 bakjes voor zoonlief en de Vintage SWAP zijn gemaakt van voorraad garens. 8. Sokken gaan breien. 1 Paar sokken klaar (SokkenKAL febr/mrt) 9. Gaan (leren) quilten. QAL MiezMiezMiez begonnen

Ik vind dat best een redelijk restultaat voor het eerste trimester!

8 opmerkingen:

crea annemieke zei

Hoi Miriam,

Zeg dat wel een Heel Goed Begin.....

Veel plezier ermee en nog een fijne dag hoor.

Een hartelijke groet Annemieke

Creative Chaos zei

Hoi Miriam , nou zeg, je hebt heel wat meer gedaan dan ik :-) petje af hoor !!
Patti xx

GRANNY'S HOUSE zei

Knap hoor, ik stel nooit doelen, want ik hou me er nooit aan :-)

Groetjes
Ines

Jane zei

Zo zeg dat is niet mis.

astrid zei

Wow, goed bezig. Wat had jij veel projecten onderhanden en ook zoveel afgewerkt.

Corina zei

Ah, dat gaat heel goed Miriam!

Mascha zei

Goed bezig!
Groetjes Mascha

Pauline zei

Je gaat goed met je doelen he?
Zo zie je maar, het helpt best om een soort van voornemens voor jezelf te maken.
zo gaat het bij mij ook lekker.