zondag 3 april 2011

Loterij gewonnen!

Niet dé loterij van een paar miljoen euro, nee (gelukkig niet zou ik bijna zeggen) een loterij op Ravelry. Daar werd een mooi patroon verloot en ik heb het gewonnen! Dit patroon is het: Wat een beauty hè. Hier lees je meer over het patroon: Japanese Garden Shawl . Ik heb natuurlijk nog een berg garens met 'bijbehorende' patronen liggen maar ik denk dat deze toch vrij vlot 'aan de beurt is' om te breien. Ik ga meteen verzinnen welke kleur ik deze maken wil........

11 opmerkingen:

qm zei

Gefeliciteerd, het is een mooi patroon. geniet er maar van.

Unknown zei

het is wel een patroon om jaloers op te worden.
Dus dat word het wensen lijstje.
veel brei plezier

Pauline zei

Leuk en erg mooi! Maar lijkt me nog niet zo makkelijk om te maken hoor.

Amarins zei

Gefeliciteerd. Dit zijn altijd leuke prijzen hè.
Ben benieuwd wanneer je er aan gaat beginnnen.
Groetjes,
Amarins

Corina zei

Gefeliciteerd! Wat een pracht, die kun je echt niet te lang laten liggen hoor! Ik ben heel benieuwd wat voor kleur je daarvoor gaat kiezen...

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd en wat een prachtig patroon.

Groetjes
Ines

Creative Chaos zei

Congrats !!! Geniet maar lekker van het uitzoeken van een mooi wolletje en van het breien !:-))
Patti xx

Mascha zei

Gefeliciteerd met deze hele mooie prijs. Ben benieuwd in welke kleur je hem ga maken.
Groetjes Mascha

Sieneke zei

Wauw, die is prachtig. Gefeliciteerd!
Groetjes,
Sieneke

Lien zei

Tjongejonge prachtig!!!! Veel succes ermee!

Natascha zei

Bofkont...wat een prachtig patroon om te winnen en natuurlijk om te maken.