donderdag 31 maart 2011

Kind aan huis de post- en pakketbezorgers.....

zoonlief vroeg vanmiddag al of de pakketbezorger óók een pannenkoek wilde :) Wat kwam er vandaag weer allemaal naar me toe op hobbygebied? Nou, niet te weinig: kijk zelf maar:

Een flink pakket met quiltstoffen (en een gratis balpen, van een opheffingsuitverkoop) en de nieuwe PatronenPost. De quiltstoffen gaan voorlopig in een stoffenkrat en de PatronenPost mag zo met mij mee op de bank met een bakkie thee (geen koekje want de pannenkoeken vullen nogal). Vandaag weer maar eens lekker breien aan de Hug for Marjolijn, zoonlief speelt lekker buiten (in de regen, het is dan ook een echt buitenkind). Hij kwam nét vragen of z'n slak in huis mocht om een spoor te maken............................nou laat dat beestje maar lekker buiten lieverd, huisjesslakken hebben zelf een huis hè.

3 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie stofjes.
Ik moest wel lachen om jou zoon, het lijkt de mijne wel, die haalde vroeger ook vanalles in huis, je moest ook niet zelf zijn zakken legen, want dan kwam je spinnen en torren tegen, al dan niet in leven :-))

Groetjes
Ines

Pauline zei

Ha, gelukkig had JIJ geen breekbaar pakket!
Altijd leuk, hobby-post voor jezelf!

Corina zei

Hihi goed opgelost met je zoon! Leuke stofjes, ik heb me er ook al aan verlekkerd... Altijd leuk zulke post.