woensdag 6 april 2011

GeRAKt!

Gisteren mocht ik weer een RAKje ontvangen. Ik had in m'n wensenlijstje staan dat ik een zoon van bijna 4 heb die gek op molens is daarom ontving ik (hij) deze:

De kaart, de theetjes en het schattige eendje zijn voor mij, de molens (zout en peper vaatjes) komen voor de sier op zoonliefs kamer staan: hij vindt het schitterend!

Als je op de foto dóór het raam kijkt zie je op de kar onze nieuwe voordeur en nog wat kozijnen staan. Vandaag is het dag 3 van de verbouwing en het schiet lekker op!

2 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een lief eendje een leuke molentjes.

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Ik ben benieuwd op welke site jij hier aan mee doet. Ik ben wel eens op zoek geweest maar vond alleen maar buitenlandse sites. Dat wordt me toch te prijzig qua verzendkosten.

Jufanita
www.jufanita.punt.nl