woensdag 30 maart 2011

Verwennerij

Toen ik haar zag viel ik als een blok: liefde op het eerste zicht was het. Ze moest dat weekend mee naar een beurs in Deventer maar gelukkig kwam ze weer mee terug naar huis. Toen sloeg ik m'n slag en een paar daagjes later had ik haar hier in huis:
Een allerliefst notitieboekje met een gevilte kaft met een bloemsluiting (de bloem zelf zit vast aan de omslag, de steel wikkel je rond het geheel zodat het gesloten is en blijft) Van de maakster van dit moois heb ik járen geleden ook al eens een gevilten sjaal gekocht en die bevalt mij ook uitstekend. Wil je ook zoiets moois voor jezelf (of om aan iemand cadeau te doen)? Kijk hier maar eens: Atelier Kleurrijkvilt .
En vandaag werd er weer zoiets fraais voor mij bezorgd. Op het blog bymiek kon je bieden op een leuke tas, de opbrengst gaat naar 'Japan'. Ik was de hoogste bieder dus de tas is de mijne! En kijk nou toch wat een beauty:

En de binnenkant is ook al zo fraai (met een apart vakje dat dmv een ritsje sluit: handig):

En wat nu zo leuk is: op 1 april opent zij haar webshop. Dus op 1 april allemaal daarhéén!

2 opmerkingen:

Christine zei

Geweldig Miriam, wat een prachtig boekje van Monique.
Ze maakt super mooie dingen.
Wat een fraai tasje en wat lief van je om te bieden voor Japan.
liefs Chrissie

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een schattig boekje, ik ga zeker even neuzen daar.

Groetjes
Ines