maandag 28 maart 2011

Even updaten:

Het sjaaltje Hug for Marjolijn wordt zó leuk:

Het is even niet beter te fotograferen omdat het in een driehoek loopt. Je start met 3 steken en in iedere naald komen er 2 of 4 (dus gemiddeld 3) steken bij. ik zit nu op zo'n 250 steken denk ik en ik ben er nog lang niet. Hoe groter ie wordt, hoe langer je over een naald doet dus het gaat nu niet meer zo hard als in het begin. Het garen is heerlijk om mee te breien, de kleuren zijn geweldig: dus dat maakt de lange toeren helemaal goed.

Volgende week worden er hier nieuwe ramen, kozijnen en deuren in huis geplaatst. Om werkruimte voor 'de mannen' te maken heeft manlief het één en ander verplaatst waaronder ook mijn hobbyspullen. Die staan nu 'overal en nergens'.......................nu komt de deadline voor diverse zaken (waaronder de Vintage SWAP) toch behoorlijk in gevaar! Hopelijk gaat de verbouwing van een leien dakje en heb ik snel m'n spullen weer op orde en voor de pak zodat ik als een razende roeland de deadline kan proberen te halen.

4 opmerkingen:

Mascha zei

Wat is dit aan het groeien. De kleurtjes zijn geweldig. Succes met de verbouwing.
Groetjes Mascha

Corina zei

Dit wordt in elk geval wel heel mooi! Sterkte met de verbouwing, loop jezelf niet voorbij hoor!

Christine zei

Wat een werk heb je daaraan Miriam, maar wat wordt ie enig!!
Is het een makkelijk patroon, dus bijvoorbeeld allen maar rechtse naalden?
Mooie kleuren hoor, en ik geloof je meteen als je zegt dat die wol heerlijk breid.
Meid, een verbouwing bahhhhhh, maar ja, je zit er straks wel lekker bij moet je maar denken.
Liefs en succes Chrissie

Pauline zei

Wat een mooi garen!