donderdag 24 maart 2011

Update shawltje Marjolijn.

Kijk, tot zover ben ik gisteren gekomen:

Vanmiddag wil ik er weer lekker aan werken want ik wil haar zo snel mogelijk klaar hebben. Al m'n WIP's en UFO's liggen me toe te grijnzen, maar nee: Marjolijn gaat voor!

Wat vinden jullie van de kleuren? Ik ben er helemaal wég van. Op de streng zag ik allemaal harde kleuren paars, petrol, amber die in elkaar overlopen. Op de bol gerold viel die hardheid helemaal weg en zie ik allemaal vergrijsde pastels (en als ik íéts mooi vind is dat het wel) Wat een heerlijke kleurenpracht om mee te werken! Het is trouwens Malabrigo Yarn Lace in de kleur indecieta.

5 opmerkingen:

Pauline zei

Dit gaat vast erg mooi worden!

Mascha zei

De kleur is prachtig.
Groetjes Mascha

Corina zei

Dat wordt heel mooi zo!

Yvette zei

zo mooi!

Lida zei

Het zie er nu al prachtig uit, die schitterende kleuren! Ik hoop dat je hem snel af hebt en dat zij hem nog met veel plezier zal dragen en ze snel weer zal opknappen! Groetjes
Lida