vrijdag 11 maart 2011

25.04.1995 - 11.03.2011

Bijna 16 jaar hebben we lief en leed gedeeld. Je kwam bij me wonen als kitten van ongeveer 2 weken oud, uitgehongerd, uitgedroogd en onderkoeld. Alles op alles is gezet om je groot en gezond te krijgen en dat lukte. Je ging met me mee naar het werk, naar vergaderingen en je liep als een hondje met me mee aan de riem. Toen je groot genoeg was om alleen thuis te blijven deden we dat natuurlijk, maar die eerste weken was je 24/7 bij me. Je was een ondeugend dier, altijd streken uithalen en qua eten en knuffelen was je onverzadigbaar. Gisteren ontdekten we een bult onder je tong die kanker aanduidde en vandaag zou de dierenarts kijken of er nog iets mogelijk was. Helaas was het botkanker, het zat al helemaal in je kaak. Je hebt gelukkig niet lang of heel veel pijn gehad, we waren er wat dat betreft 'op tijd' bij. We hebben besloten om je niet meer wakker te laten worden en ik ben je meteen gaan halen om je naar Missy (je lieve vriendinnetje klik ) toe te brengen. Ook jij zal gecremeerd worden en de as op het strooiveld verstrooid worden.
Lieve BillyboyboyBilly ik mis je!

9 opmerkingen:

Christine zei

Ach lieve schat, ik zit er nu al mee te huilen en voel je verdriet, wat zul jij rode ogen hebben en je eenzaam voelen.
Neem van me aan, het gaat elke dag weer wat beter, maar de eerst komende dagen zal het gemis enorm zijn.
Toeval of niet, ik heb de hele dag aan het neuzen geweest of we misschien ( nu de tijd rijp is nadat we onze lieve beau moesten laten inslapen 1,5 jaar geleden) ook maar weer eens aan een kitten moesten gaan denken.
dat is nu te vroeg, maar neem van me aan, die tijd komt heus wel>
Billy is nu goed af, en zal geen pijn hebben.
Jullie hebben hem een GEWELDIG leven gegeven, dat nemen ze hem nooit meer af.
Veel sterkte Miriam, ook voor je zoontje en man natuurlijk.
Liefs en ik zal aan jullie denken Chrissie

GRANNY'S HOUSE zei

Ach wat triest, gelukkig heeft hij weinig tot niet geleden, onze poes is bijna 15 en ik moet er ook niet aan denken....
Sterkte Miriam.

Groetjes
Ines

Sanderijn zei

Verdorie zeg, zit ik hier ineens te snuffen. Heel veel sterkte, het verlies van zo'n dierbare huisgenoot is heel verdrietig.

Anoniem zei

Hallo Miriam,

Wat erg!!

Maar gelukkig waren jullie er op tijd bij!1

Als zullen jullie hem vreselijk gaan missen!

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!

Groetjes Thea♥

Corina zei

Sterkte Miriam, wat zul je m missen, hij was zo deel van het gezin en je leven... heel veel sterkte hoor!

dutch margreet zei

jouw dier geeft en gaf je onvoorwaardelijk je liefde. Jij hebt jouw liefde voor Billy getoond door hem je onvoorwaardelijke liefde terug te geven: Liefde voor je dier is: de moed hebben afscheid te nemen als je dier er aan toe is, ook al ben je zelf nog lang niet zover. Als je niet gelooft dat er ook dieren in de hemel zijn, weet dan, dat er een plaatsje is voor elk dier aan de voet van de regenboogbrug. Het is een gedicht; Rainbowbridge, over waar gestorven dieren heengaan, Heel troostvol.

Creative Chaos zei

Oh, wat triest !!! Ik weet precies hie je je voelt, meid, maar in ieder heval heeft jullie schat een heerlijk leven gehad bij jullie , en hij heeft een pijnloze overgang gehad ... maar missen zal je hem toch !!!

Je heerlijke bol Noro speelt momenteel zo'n beetje mijn knuffel , af en toe mag ie uit de kast en dan ga ik er aan ruiken en strelen :-)) Ik denk dat het binnenkort een Baktus word .

Nogmaal sterkte en een big hug !!
Patti XXX

Mascha zei

Wat is dit triest.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Groetjes Mascha

Myrthestiek zei

Wat een triest bericht.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal !!!

Dikke knuffel
Tessa