maandag 14 maart 2011

Hoe gaat het met de Kabels en Noppen sjaal?

Nou, die schiet best op. Kijk maar eens:

En van wat dichterbij: Het patroon is best makkelijk, het is wel even tellen (met welke naald je bezig bent) en een beetje opletten maar ik kan tijdens het breien ook de tv volgen. (of m'n kwebbelende bijna kleuter).

Ik 'moet' het blok van deze week van de A&OL afghan nog breien, het is weer een mooi patroon dus ik denk dat ik dat morgen maar eens ga doen (vanavond hebben we visite). De sokken voor zoonlief moet ik terug uithalen, ze zijn te groot (maar daar kan ie nog ingroeien) maar ik heb iets te veel gekabeld dus rond de benen zitten ze te strak. Dan maar uithalen en meteen de voet ook maar wat verkorten. En dan heb ik ook zo'n zin om te borduren én wil ik nog aan de VintageSWAP werken én ik zou de Qal graag gaan opstarten..........................hihihi altijd hetzelfde hier!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die sjaal wordt zeker leuk! En je blijft lekker bezig lees ik wel. Ga zo door!
Cindy

Pauline zei

Heel herkenbaar, ik wil ook ALLES tegelijk!!