donderdag 17 september 2009

20.08.1995 - 17.09.2009

Bijna 14 jaar heeft deze dame deel uitgemaakt van mijn (en later, ons) leven. Goede tijden, mindere tijden en ronduit slechte tijden. Begin juni dit jaar kregen we te horen dat ze kanker had, een agressieve en op den duur zeer pijnlijke vorm van kanker. Vanmorgen is er een einde gekomen aan haar leven, ze had al 2 dagen amper gegeten en ze gaf deze ochtend aan dat ze pijn had. Tussen m'n telefoontje aan de dierenarts en het moment dat hij aan de deur stond, heb ik samen met haar op de bank gelegen, geknuffeld, gehuild en haar verteld hoeveel ze voor me betekend (heeft). Vanmiddag ga ik haar naar het dierencrematorium brengen, haar as zal daar verstrooid worden. Missymeis, ik zal je zó missen. Je was m'n meissie in dit mannenhuishouden, ik had een bijzondere band met je (en ik hoop (dacht toch) dat dat wederzijds was). Ik hou van je en ik zal je nooit vergeten.

17 opmerkingen:

Unknown zei

Och meis toch !
Dikke knuffel en veel sterkte.

Jacqueline Mecklenfeld - Bor zei

meis heel veel sterkte met dit verlies. kan me voorstellen dat je van slag bent je weet dat ik vorige maand mijn hond heb verloren en ik moet zeggen denk nog dagelijks aan haar.

dus ik wil je heel veel sterkte toewensen met een heel dikke knuf van mij

Liza zei

Lieverd een moeilijk (maar voor haar een goed ) besluit meis. Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies . knufffffffffff liza

localgirl zei

Hey meis ik zag op de club je links staan. En dacht ga even kijken
Ik lees je verhaal en krijg er tranen van in mijn ogen.
Ik weet ook hellaas hoeveel verdriet dit doet.
Meid heel veel sterkte.

Liefs Antoinet

astridvanbeers zei

Altijd zwaar om een dierbaar huisdier te verliezen. Sterkte.....

Mascha zei

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Huisdieren zijn je beste vrienden. En ik weet uit ervaring hoe erg dat is om ze te moeten missen.
Groetjes Mascha

Crea Annemieke zei

Dag Miriam,

Wat verdrietig voor jullie.Het is toch een stukje van je leven geweest.Hoorde er helemaal bij.Bij mijn ouderlijk huis had mijn moeder een klein gedenksteentje van Miepje in haar tuin.Daar heb ik nog een foto van.

Sterkte en groetjes van Annemieke

Amarins zei

Wat een gemis! Heel veel sterkte meid.
Groetjes,
Amarins

quilting Jeannet zei

Tranen in mijn ogen bij het lezen van je berichtje, dat is het nadeel van dieren, je overleeft ze altijd, vreselijk voor je, ik kan het me zo invoelen, wij hadden het vorig jaar maart, ik ga met de kat ( vol hoop ) in een rieten mandje naar de dierenarts en kom een uur later met een kat in een dichtgebonden doosje thuis...afschuwelijk !
Sterkte ermee !!

Hartelijke groeten, Jeannet

Laura zei

O wat een naar bericht. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Groetjes Laura

Grietje zei

Wat verdrietig :-(
Heel veel sterkte en een knuffel.

Ingrid. zei

Sterkte !
Ingrid.

Wendy zei

ojeetje, gecondoleerd met je verlies.
ik vind het heel mooi dat jullie besloten hebben te doen wat het beste voor haar was.
moeilijk, dat geloof ik meteen, maar heel liefdevol.
sterkte !

Myrthestiek zei

Wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte!

Koester de mooie herinneringen.

Liefs Tessa

monique zei

Hoi Miriam,
Heel veel sterkte de komende tijd.
Groetjes Monique

GRANNY'S HOUSE zei

Ik lees het nu pas, wat triest meis, ik moet er niet aan denken dat ik onze Saar niet meer om mij heen zou hebben.
Heel veel sterkte.

Ines

Sjoukje zei

Wat naar voor je, Miriam. Sorry dat ik het nu pas lees en reageer. Een huisdier is een lid van je gezin, dus het voelt echt als een verlies. Maar wat goed dat jullie dierenarts voor dit soort dingen langskomt! Sterkte!