zondag 20 februari 2011

Sneeuw!?!?

Toen we nog lekker in bed lagen vanmorgen waren zoonlief en ik aan het bespreken wat we vandaag allemaal gingen doen. Elefunnen (geinig spel waarbij vlinders uit de slurf van een olifanten geblazen worden en die vlinders moet je dan in je netje vangen, leuk maar het vréét batterijen), kleuren, poffertjes bakken en vooral Buiten Spelen. Toen ik stond te douchen vroeg manlief mij: zoonlief wilde toch buiten spelen..............heb je al gezien wat voor weer het is. Ik trok snel een hoekje van de vuilniszak (die nog al gordijntje dient in de badkamer) weg en jawel hoor: er viel sneeuw én het bleef liggen ook. De foto hierboven is van vanmorgen rond 10.00 uur. Nu dooit het al wat en zijn man- en zoonlief lekker even gaan fietsen.

6 opmerkingen:

Yvette zei

nou, daar zijn wij voor gespaard gebleven...de zon doet zijn best een beetje.
Wat een mooi initiatief Miriam die Kiva leningen.

GRANNY'S HOUSE zei

Sneeuw??????????????? Hier scheen en schijnt een waterig zonnetje.

Groetjes
Ines

Kiek es Ier ! zei

Sneeuw brrrrrrr hier gelukkig niet ook geen denderend prachtig weer maar wel droog nu,maar kouddddd!!

Marijke zei

Hier deze morgen ineens ook een sneeuwbui, maar niks bleef liggen. Maar 20 km verder naar het westen zeiden we ook.. hè?? sneeuw bij jullie?? Hier niets! 't zijn echt al maartse buien vind ik..

Pauline zei

Nu nog sneeuw?
Nou hier gelukkig niet!
We zijn de winter zat hoor, laat het voorjaar maar komen!

Mascha zei

Gelukkig heeft het hier niet gesneeuwt.
Groetjes Mascha