dinsdag 1 maart 2011

Arsenic and Old Lace Afghan, week 8.

Zo, daar ben ik weer. Ik had de afgelopen tijd niet veel te melden want ik was wéér ziek/zwak/etc. Het blijft maar aanhouden (vanaf begin december) en er wordt nu rekening gehouden met Q koorts................................................dat heb ik weer. Maar, ik ben weer op de been en ik heb gisteren het 7e blok van de Arsenic and Old Lace Afghan gebreid. Weer een heerlijk 'lace' patroon om te doen, het deed me denken aan het patroon van mijn Pink Bluebell Lace Scarf. Het patroon van de border van de A&OL Afghan hebben we ook al gekregen, daar begin ik nog even niet aan. Vandaag wil ik verder met de Vintage SWAP en vanavond wil ik lekker aan de Nature's Home Afghan gaan borduren. Ook heeft zoonlief een kleurtje sokkenwol uitgezocht zodat ik voor hem een paar sokken breien kan. Zoals gewoonlijk hoef ik mij niet te vervelen!

3 opmerkingen:

Amarins zei

Wat zit dit er weer prachtig uit. Jij hebt nog lekker wat te doen zo te lezen, heerlijk! Gelukkig voel je je weer iets beter, want ziek zijn heb je wel heel snel genoeg van. Veel plezier met je afghan borduren.
Groetjes,
Amarins

Pauline zei

Dat is wel heel vervelend zeg, q-koorts!
Ik hoop dat je toch gauw weer opknapt, laat het voorjaar maar gauw beginnen,

Marijke zei

Veel plezier met 't verder werken aan de vintage-swap :-)