zondag 19 december 2010

Welkom op de hobbykamer.

Deze deur is het, loop maar even naar binnen en let niet op de rommel: ik moet hier nog aan de slag.

Als je 1 stap naar binnen doet en naar links kijkt, zie je dit: Als je dan een beetje links aanhoudt en rechts richting de deur waardoor je binnenkwam kijkt, dan zie je dit: En toen ik alles had uitgezocht (hobbyspuldozen/kratten uit de 'bibliotheek'dozen/kratten gehaald) en de verhuisdozen geleegd had zag het er zo uit.

Hobbyspullen:

Wat er rechts nog aan kratten met boeken staat heb ik niet gefotografeerd, maar dat is nog een flinke stapel. Volgens manlief zou al m'n hobby'troep' niet in de kamer passen, maar zo je ziet is de kamer nog niet voor de helft vol (er kan nog bij!!!) Maar eerst die boeken maar eens verkopen (of toch naar zolder doen). Dan kan er een flinke werktafel neergezet worden zodat ik ook echt dáár kan gaan zitten handwerken (vooral voor m'n naaimachinewerk zou dat fijn zijn).

Nu moet ik natuurlijk nog al m'n hobbyspullen uitzoeken, de boeken en tijdschriften netjes in de kastjes doen. En dan stoffen bij stoffen, wolletjes bij wolletjes, kralen bij kralen, borduurspul bij borduurspul etc. etc. En dat zal best nog wel een werk zijn (en misschien komt er nog wel een doos/krat van zolder die eigenlijk in de hobbykamer hoort, de zolder is nog niet helemaal 'uitgepakt' dus wie weet wat voor verrassingen er nog tevoorschijn komen. En de kamer moet nog een verfje en een leuk gordijn en van alles aan de wand. Maar komend voorjaar worden de kozijnen (en het glas natuurlijk) vervangen dus dat komt daarna aan de beurt. To be continued!

9 opmerkingen:

Christine zei

Hey Miriam,
Jeetje, ik ken je niet eens, ben nooit op je weblog geweest, maar jij reageerde zo lief bij mij, SUPER bedankt.
Je bent dus nu een "bijna "zullen we maar zeggen, vanuit het koude Zeeland naar hier gekomen.
Kan ik je weblog ook volgen, ik zie de button nergens.
Leuk joh, ik ga je blog even nakijken, zie wel dat je netjes bent zeg, wat een mooie dozen zo georganiseerd.
En je hebt nooit genoeg knutsel spullen hoor, das een echt motto van mij hahaha.
Liefs Chrissie en succes met uitpakken en wennen aan ons mooie Brabant.

Marleen zei

nog veel werk zo te zien, maar is wintertijd en dus leuk om binnen bezig te zijn met handwerkspullen... veel succes bij het inrichten ervan en uitpakken van de dozen ;-)
alvast een prettige kerst!

Christine zei

Oh wat leuk ja natuurlijk.
Meid ben je dicht bij komen wonen?
In Udenhout denk ik he,.
Ja tuurlijk ken ik je nog van het Handwerkersgilde.
Sorry hoor, maar het is weer even geleden en ik kan het niet ruiken he.
Mijn schoonma heeft in Udenhout gewoond en mijn oudste zoon woont nu in Oisterwijk.
Meid hoe is het met je?????
Wat leuk dat je me weer hebt gevonden!!!
Liefs Chrissie

astridvanbeers zei

Wow, wat een werk. En zo super netjes. Ik heb nu ook een extra kast, ga ik in 2011 ook zo mooi inrichten. Ik gebruik ook al plastic doosjes.
Succes met je onderneming, hobbykamer.

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Wat leuk dat je er weer bent!
Gelukkig dat jij ook zoveel spullen hebt,dan ben ik dat niet alleen!!
Maar helemaal waar wat Chrissie zegt hoor! Je hebt nooit genoeg.........

Groetjes Thea

Corina zei

Heerlijk om een eigen plekje te hebben! Succes met alles uitzoeken en een plekje geven.

GRANNY'S HOUSE zei

Wow, wat een klus, ben blij dat ik niet meer hoef te verhuizen ;-))
maar straks zit je er heerlijk bij.

Groetjes
Ines

Mascha zei

Succes met het inrichten van je hobbykamer.
Groetjes Mascha

miriam zei

Dat ziet er wel allemaal mooi georganiseerd uit.
Probeer dat ook altijd maar na een tijdje is dat gelijk weer een rommeltje.
Maar jij hebt straks een mooi eigen plekje waar je lekker alles kan laten staan.

succes met het verder uit pakken

groetjes ♥ miriam