maandag 20 december 2010

Ik heb de breikriebels!

Maar ik kan niet kiezen waaraan ik ga beginnen. Ik heb voor 16 projecten wolletjes liggen, maar welke zal ik eerst doen? Ik kom steeds uit op deze drie (aanklikken dan kom je op Ravelry bij dit patroon uit) De Malabrigo Keyhole Scarf voor m'n zusje. De Fern Lace Scarf voor mijzelf of om cadeau te doen. De Flared Lace Smoke Ring voor mijzelf. Het patroon kreeg ik via een RAK. Moeilijk is het toch, keuzes maken............en hoe langer ik in m'n Ravelry queue zit te kijken hoe meer patronen naar me gaan lachen...........ik weet het niet meer!!! Oh, ik zie net dat het patroon van de Malabrigo Keyhole Scarf van internet af is (was via Wolhemel te downloaden, maar Wolhemel is opgehouden met bestaan). Ik hoop dat ik het uit geprint heb en 'ergens' heb liggen. Pfffff, misschien dat ik gewoon een wolletje uit m'n voorraad pak en dan het daarbij horende patroon ga maken. Jullie horen er vast nog van! Edit: ik trok blindelings de Malabrigo Silky Merino uit het krat en gelukkig lag het Wolhemel patroon er uitgeprint en wel bij! Of de sjaal klaar is voor de kerst betwijfel ik, maar het sowieso niet als kerstcadeau bedoeld. Zusjelief gaat in ieder geval een warm nekje hebben deze winter! En zo moet ie eruit komen te zien (ik heb toevallig dezelfde kleur gekocht als waarmee de sjaal op de foto bij het patroon gemaakt is):

En nu maar hopen dat ze hem mooi vindt!

4 opmerkingen:

Crea Annemieke zei

Hoi Miriam,

Zo eerst eens even wat zitten lezen op je blog. Verhuizing achter de rug maar nu nog alles een plaatsje geven.Nou ik dacht dat ik veel spullen had maar wat ik hier zie ......Kind je ziet door de bomen het bos niet meer....Weet je wat ik ook vind als je zoveel onder handen hebt en veel spullen hebt weet je gewoon niet meer wat je als eerste eens zal gaan doen.Wat dat aangaat zitten we in het zelfde schuitje....In ieder geval vervelen hoeven we ons niet en ik wil je veel sterkte toewensen en maar veel handwerkplezier....geeft niet wat..... daaaaaag Annemieke

Christine zei

Zo hey, dat zijn echte mooie sjaals.
mijn voorkeur gaat uit naar de onderste, maar wie ben ik hahaha
Ik heb net 20 bollen wol gekocht bij de Zeeman om die jurk te breien van mijn weblog, dus ik kan ook weer vooruit.
Leuk dorp waar je nu woont, ga maar eens lekker op verkenningstocht uit.
Hoe kwam het eigenlijk dat je ging verhuizen?
Knuffels en brei ze XXXXXXXXX Chrissie

GRANNY'S HOUSE zei

Gewoon blijven toegeven aan die kriebels, het kan zo maar weer afgelopen zijn.

Groetjes
Ines

Pauline zei

Veel plezier met je breikriebels, leuke kleur wol heb je.
En soms valt het niet mee, een patroon uitkiezen!
Maar dit wordt vast wel leuk.