woensdag 29 december 2010

GeRAKt!

Vandaag viel met een flinke plof de post op de voordeurmat. Er zit een soort van pakketje bij, beetje driehoekig van vorm (net een kleerhanger zonder haakje) en ik denk: huh, wat is dat nou. Het is aan mij geadresseerd, dus het is geen naambordje voor bij de voordeur van het nieuwe huis ofzo. Ik maak het pakje open en tádáá: sockblockers!!! Die had ik op m'n verlanglijstje bij het RAKgroepje op Ravelry gezet en 'Sokkenmuis' was zo lief om ze mij te schenken. En voor degene die denken: sockblockers......wasda? hier een fotootje: Als je sokken breit, dan kun je ze hier op passen en blocken (en leuk showen op internet). Ik ben er reuze blij mee, want sokken breien staat tussen m'n goede voornemens (dus nu kan ik er echt niet meer onderuit

1 opmerking:

GRANNY'S HOUSE zei

Succes met het breien van je sokken.

Groetjes
Ines