donderdag 30 december 2010

2010 - 2011

Morgen is het alweer de laatste dag van 2010. Een jaar waarin veel voorgevallen is, leuke en minder leuke dingen, maar laten we maar vooral op de leuke dingen terugkijken. Om m'n voornemen om sokken te gaan breien kracht bij te zetten heb ik mij een voorraad sokkenwol aangeschaft. Ik zou er voor mijzelf zo'n 7 paar uit kunnen halen en ik denk dat ik nog voor 3 paar wol had liggen, dus niets staat dát goede voornemen in de weg! Ik wens iedereen alvast een heel goede jaarwisseling en een geweldig 2011!

5 opmerkingen:

Corina zei

Jij ook een goede jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!

astrid zei

Jij weet wat je er in 2011 tegen aan kan! Hup aan het breien om de voorraad wol te laten slinken. Succes...

Christine zei

Hoi Miriam, succes met de sokken breien, je kunt met je wol goed vooruit.
Hele fijne en veilige jaarwisseling alvast.
Knuf Chrissie

GRANNY'S HOUSE zei

Jij hoeft niet met koude voeten te lopen ;-)

Fijne jaarwisseling en groetjes
Ines

lut zei

Miriam, een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2011.
Veel succes met sokken breien.
Lut