zaterdag 1 januari 2011

Gelukkig nieuwjaar!!!

Ik wens iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!!! Mijn nieuwjaar begon goed, gisteren kwam de post nog met het pakketje sokkenwol dat ik besteld had, kijk eens hoe mooi:

1 Bol wordt nog nagestuurd die was helaas niet op voorraad (maar ik denk dat ik voorlopig wel even vooruit kan zo, met m'n sokkenbrei-voornemen) Ik heb begrepen dat ik voor mijzelf (maat 40) meer dan genoeg heb aan 100 gram sokkenwol, dus van de restanten kan ik mooi sokken voor zoonlief (maat 30) breien. Hij zag het al helemaal zitten hoor, die zelfgebreide sokken. Na de workshop van november jl. vraagt hij met enige regelmaat of ik al aan zijn sokken begonnen ben.

Ik las net even op m'n blog terug wat m'n goede voornemens voor 2010 ook alweer waren...........................................laat ik er maar over zwijgen, want ik geloof dat er weinig tot niets van gekomen is.

4 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Jij hoeft gelukkig niet stil te zitten en wat die goede voornemens betreft, ik heb ze nooit :-))

Groetjes
Ines

Grietje zei

Mooi zeg!
En goede voornemens? Tja...laat maar, ik ben er al net zo slecht in;-)

Groetjes,
Grietje

Carine zei

De beste wensen voor 2011!

Myrthestiek zei

Jullie ook een heel goed, gezond en creatief jaar !

Daar is hele mooie wol gekomen voor sokken :-).