vrijdag 19 november 2010

De eerste RAK in de nieuwe woning (en we zijn nog niet eens verhuist!)

Vandaag bracht de postbode (of -besteller) een RAKenveloppe voor me mee op m'n nieuwe adres: wat een leuke verrassing! En wat nog leuker is: het is een shawlpin en die wil ik al heel lang heel graag hebben. En aangezien ik meteen flieft raakte is het waarschijnlijk de eerste van een hele verzameling. Ik heb geen foto kunnen maken, want als je 2 huizen hebt (klinkt meer dan het is, volgende week vrijdag hebben we er gewoon weer 1) ligt altijd hetgeen je nodig hebt in het huis waar je niet bent. Eens kijken op ik met Google een lijkende shawlpin vinden kan hoor, wacht even....................jammerdebammer. Een heleboel shawlpins maar net niet eentje die op de mijne lijkt. Fotootje komt dus later, sorry!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Miriam,

Geen idee wat een shawl pin is, maar tante Google bood snel uitkomst!! Hihihihi...wat zouden we zijn zonder haar???

Veel succes met de verhuizing!

Groetjes Thea

Corina zei

Ah, goed om te weten dat de postbode je nieuwe huis ook kan vinden. Wij hebben bijna twee maanden twee huizen gehad, omdat we erg veel moesten verbouwen - en inderdaad, wat je nodig had lag altijd in het verkeerde huis! Succes met alle verbouwperikelen.

Anje zei

Geniet van je nieuwe huis straks en... je nieuwe sjaalspeld, ik zag bij Wolhalla ook van die leuke, ook te gek voor een loshangend vestje lijkt me.
Groetjes Anje.