zondag 21 november 2010

Blogvakantie i.v.m. verhuizing

Ik ga verhuizen, dat had ik al eens laten vallen hier op m'n blog. Donderdag is het zover, dus tot donderdag ben ik druk met poetsen en pakken, en vanaf donderdag totenmet 7 december ben ik internetloos. Er is me tenminste beloofd dat ik vanaf de 7e bellen en internetten kan, maar het modum dat de 17e naar ons verstuurd zou worden is nog niet binnen dus...................................ik vrees dat het nog wel wat later worden kan dan de 7e. Ik zal proberen nog eens langs te komen in de tussentijd, maar pin me er niet op vast! Tot december!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes Miriam!!

Tot gauw!

Pauline zei

Succes met je verhuizing en sterkte ook met alles!

Peppy zei

Een voorspoedige verhuizing gewenst en tot over een week of 2!

Corina zei

Succes met verhuizen! We zien je vanzelf weer als je weer zover bent. Tot dan!

GRANNY'S HOUSE zei

Sterkte met de verhuizing en ik zie je wel weer boven water komen.

Groetjes
Ines

Mascha zei

Heel veel succes met de verhuizing.
Groetjes Mascha