maandag 27 september 2010

Vanalles en Nogwat

Zo even updaten hoor: we hebben het er maar druk mee, met het nieuwe huis en de op handen zijnde verhuizing (en alles wat erbij komt kijken) Maar ik heb er zo'n zin in!!! Voor kerst staat in ieder geval een abonnement Beekse Bergen op de verlanglijst, dat is dan vrij dicht in de buurt. Ik handwerk dus weinig door alle drukte en de tijd die ik heb om te handwerken is echt gesprokkeld: minuutje hier, kwartiertje daar. Het enige handwerk wat zo lukt om te doen is haken, die poezendeken voor zoonlief schiet al aardig op (50% klaar als je het draadjes wegstoppen even niet meerekent) Ik zal van de week weer eens een foto maken van het geheel. Ik zou heeeeeeel graag borduren maar dat gaat echt niet, eer ik opgezocht heb waar ik precies op het patroon ben, m'n lapje, naald en draad ter hand genomen heb, dan kan ik de boel opbergen wat dan is er weer iets te doen of te regelen. Hetzelfde geldt voor het (kant)breien, lastig om acuut neer te leggen in geval van: Miriam! of Mama! of Miauw! (of de telefoon of een belangrijke mail) Jammer maar als alles achter de rug is ga ik 'de schade' inhalen (volgend jaar zomer denk ik) Vanmorgen is ons nieuwe bed afgeleverd!!! Ik heb er lang op gewacht, want we wilden eerst maar eens verhuizen. Maar omdat dat zo lang op zich liet wachten hebben we dan toch maar een nieuw bed gekocht en ja hoor: prompt wordt ons huis verkocht (hadden we nu maar meteen een bed gekocht, misschien was ons huis dan ook eerder verkocht) Vanavond slaap ik dus op een goed matras op een goede bedbodem!!! En wat ook erg jammer is: Wolhemel gaat ermee stoppen! Dat betekend wel: opheffingsuitverkoop. Ik heb dus m'n laatste hobbycentjes uitgegeven vanavond (sta nu wel rood qua hobbycentjes *oeps*) Binnenkort weer veel moois op m'n blog te bewonderen.

5 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Sterkte met de verhuizing en al de rompslomp er om heen! Maar je zal er dus uitgerust (op jullie nieuwe bed) aan kunnen beginnen, hé! ;-)

quilting Jeannet zei

Wat een ontzettend lief plaatje heb je daar bij staan Miriam.

groetjes, en sucses met alles, zit je lekker met de kerst in een nieuw huis, heerlijk vooruitzicht.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zal jij lekker slapen, wij hebben ook nog niet zolang een nieuw bed en het is nog steeds genieten.
Gefeliciteerd met de verkoop, wat zullen jullie blij zijn en nu kan je veel meer ontspannen bezig zijn met de verhuizing.

Groetjes
Ines

colourfullflowergirl zei

Druk druk druk, maar met de kerst wordt het dubbelop genieten denk ik! Nieuw bed, nieuw huis.....
Daarna komt de rust voor de creatieve uitspattingen wel weer.
Succes met alles. Kleurige groetjes Colourfullflowergirl

lut zei

Veel succes met verhuizen!