vrijdag 24 september 2010

En het wordt drukker en drukker en drukker.........

Want, zoals eerder al geschreven, ons huis is verkocht per 30-11-2010. Dus moesten we rap op zoek naar ons nieuwe droomhuis. We hebben zo'n 18 huizen bezocht en daar een lijst van gemaakt. Ons nr. 1 huis op die lijst behoefde naar onze mening een bouwkundig onderzoek en dat was vanmiddag. De bouwtechnische man was zeer te spreken over de woning, hetgeen een probleem leek was het niet. Dus vanmiddag hebben we een bod gedaan op het huis, we kregen een tegenbod en daar konden we goed mee leven. Geaccepteerd dus! Nu de hypotheek rond zetten en dan is het echt voor ons. Heerlijk, we hoeven niet meer te zoeken (ik ga er vanuit dat de hypotheek lukken gaat, we zijn niet tot het uitsterste gegaan van wat 'mocht')
Maar nu gaat het dus echt gebeuren: hypotheek regelen, verhuizers regelen, adreswijzigingen, kleine aanpassingen aan het huis doen, schoonmaken (oud en nieuw huis), 'instanties' verwittigen affijn verzin het maar: het moet gebeuren.
Handwerken zal ik de komende tijd niet veel doen ben ik bang. Maar als we eenmaal verhuist zijn en we zijn 'op orde' dan ga ik los in m'n hobbykamer!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik ga 1 slaapkamer als hobbykamer inrichten daar. Foto's volgen zodra dit heuglijk feit zich voltrokken heeft!

11 opmerkingen:

Grietje zei

Hoera!!!! Helemaal geweldig!! Gefeliciteerd zeg!!!

Sas zei

Hoi Miriam,

Leuk dat je me volgt! Ik ga jou blog ook volgen. Ook al zo vreatief, leuk hoor!

Groetjes Sas.

Marijke zei

oh leuk, 'n echte hobbykamer voor jou! Het zal vlug eind november zijn!

Mascha zei

Gefeliciteerd. En ben erg benieuwd naar je hobbykamer straks.
Groetjes Mascha

Corina zei

Fijn hoor, dat je na al die jaren van hopen en plannen maken nu zo ver bent! En helemaal super dat je nu ook nog je eigen hobbykamer gaat krijgen!

Anneke zei

gefeliciteerd, dat is vlot gegaan zeg! heerlijk, maar het wordt druk nu natuurlijk.
sterkte en genieten maar.

MariecusBruyn zei

heeeey, proficiat!!!!
Eens al die administratieve rompslomp rond is, kan jij en de rest van je gezin zich lekker gaan uitleven en van je nieuwe huis een thuis maken. Geniet met volle teugen!
enneuh... heb je echt handen te kort: je mag mijn kabouterkes wel eventjes lenen, hoor ;)

miriam zei

heerlijk gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
Dat word straks heerlijk genieten in je eigen hobbykamer.

succes groetjes ♥ miriam

Peppy zei

Een eigen hobbykamer, wow!, dat is echt iets om naar uit te kijken! Succes met alles!

Balsemien zei

Hoi Miriam, Gefeliciteerd met je nieuwe huis en met je toekomstige hobbykamer. Leuk een nieuwe stap. ga je ver weg verhuizen of blijf je in de buurt waar je nu woont? Hoe dan ook: veel succes met alles!

Saskia zei

Proficiat met jullie nieuwe huis!Heerlijk zo'n eigen kamer, weet ik uit ervaring.