dinsdag 14 september 2010

SymbolenSWAP is aangekomen

en het bovenstaande zat erin. Een lila sjaal met een triquetra aan begin en einde (2 halve sjaals breien en aan elkaar 'naaien' met de kitchenerstitch), een zwart/wit boodschappennet met aan beide zijdes een triquetra, een notitieblokje met een omslag met alweer een triquetra en een armband van houten kralen met het astrologisch teken Ram. Dit was een SWAP met hindernissen voor mij. Niet alleen was ie veeeeeeeeeeeeeels te laat klaar, maar diverse ideetjes mislukten, ziekte en ongemak bij zoonlief en mijzelf: affijn verzin het maar het kwam me hierbij storen. Over het uiteindelijke resultaat ben ik dan ook niet 100% tevreden, ik mis samenhang op één of andere manier. Op zich vind ik ieder item leuk (de armband vind ik wat minder goed geslaagd) maar het past nét niet bij elkaar. Jammer, maar m'n maatje is er blij mee en daar doe ik het voor natuurlijk!

2 opmerkingen:

Cindy from Dallas zei

Ik vind het heel leuk geworden, Miriam! En ik denk dat er wel een samen hang is. De maatje kan nu boodschappen gaan doen met haar nieuwe tas, een sjaal tegen de kou (ik zou bijna warmte schrijven....) een notitie blokje om haar boodschappen lijstje in op te schrijven, en een armband voor het mooie. :D Maar ik begrijp ook best dat het niet helemaal is wat je wilde, zeker als een paar ideetjes niet helemaal gelukt waren. Toch vind ik het een heel leuk setje, en als je maatje er blij mee is, dan is dat inderdaad het enige dat belangrijk is.

Laura zei

Leuk allemaal Mirjam. Vooral de kleur van de sjaal vind ik erg mooi. Groetjes Laura