dinsdag 7 september 2010

Nog meer liefs!

Twee maanden geleden ben ik lid geworden van een RAKgroepje bij Ravelry. Iedere maand mag je een verlanglijstje plaatsten en kun je daar iets van cadeau krijgen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je zelf ook iemand een cadeautje doet van haar lijstje. (RAK staat trouwens voor Random Acts of Kindness). Ik heb deze maand al 2 cadeautjes gekregen. Gisteren via de mail kreeg ik van Mineke een mooi patroon cadeau (ik heb een wishlist op Ravelry en daar stond dit patroon ook op, zodoende) Kijk maar eens wat ik in de toekomst een keer maken ga: En vandaag vond ik mooie steekmarkeerders van Vonneke op de deurmat: Leuk hè! Cadeautjes geven, cadeautjes krijgen: allebei heel erg fijn.

9 opmerkingen:

Maaike zei

Inderdaad een héél erg mooi patroon, veel succes ermee!

lut zei

Een heel mooi kantpatroon!

Mascha zei

Wat een mooi patroon. Wel ingewikkeld in iedergeval voor mij dan.
Groetjes Mascha

atelierlemlem zei

Oh, mooi! Ik ben dol op dat kantgebreide...
Ik zit ook op ravelry, ik ga eens even kijken of ik het ook vinden kan..

Grietje zei

Wauw! Bofkont!

Samira zei

Inderdaad een heel erg mooi patroon.
Veel plezier en succes ermee!

MariecusBruyn zei

Dat is zeker en vast een mooi gegeven: geven en krijgen, geeft beiden plezier :)
Ik ben benieuwd naar de sjaal die je nog gaat maken, lijkt me heerlijk om te dragen!

Madammeke Ongeduld zei

best een moeilijk patroon

Balsemien zei

Mooi patroon Miriam enne die steekmarkeerders daar kun je volgens mij ook supermooie oorbellen van maken, of ben ik nu een beetje in de war?
Fijne dag!