zaterdag 18 september 2010

Pffffffff wat een drukte!

Nu we ons huis verkocht hebben, moeten we een ander kopen natuurlijk. En wat is dat toch een klus hè. Eerst onze eisen en wensen op een rijtje zetten, daarna gekeken welke huizen daarbij passen (600+ woningen!!!) Daaruit 52 woningen geselecteerd en toen laten nagaan welke snel opleverbaar zijn. Deze 13 woningen bezichtigen (nog 7 te gaan komende week maandag en dinsdag) en dan kijken welke we kopen willen. (We hebben er al 1 op het oog en een mogelijke nr. 2.) Een hoop geregel, gedenk, gepraat enzo. Vermoeiend maar ook leuk natuurlijk. Ik had beloofd dat als de zomervakantie voorbij was om foto's van m'n voorraad handwerkspullen te maken. Dat gaat er nu dus even niet van komen, dat snap je wel. Als we verhuist zijn (voor 30-11-2010) hoop ik een hobbykamer te kunnen laten zien! En anders gewoon foto's van m'n voorraad in kratten op zolder, hihi. Ondertussen handwerk ik toch een beetje tussen de bedrijven door. Het makkelijkst pak ik dan mn haakwerk (poezendeken voor zoonlief), heb ik even wat meer tijd 's-avonds dan werk ik aan de Animalbaby geboortelap. Voor andere projecten heb ik even geen tijd en puf (alhoewel m'n mooie wolletjes voor kantshawls liggen te lonken hoor) Vanavond moet ik vroeg onder de wol, ik voel m'n lijf en m'n hoofd laat het ook een beetje afweten. Even flink wat uurtjes slapen zal me goeddoen hoop ik.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Je gaat toch niet ziek worden he???

Huizen kijken...o wat leuk!

Maar zo'n verhuizing,nee daar sta ik niet op te kijken. Vreselijk werk en hardstikke vermoeiend. Maar wel genieten als alles weer klaar is, natuurlijk!!

Veel succes bij de jacht!!

Goetjes Thea

MagdaW zei

neem inderdaad zo nu en dan maar een makkelijk handwerkje vast Miriam.. intussen kan je al "hobby-end" je gedachten op een rijtje zetten.. nog twee maandjes te gaan.. veel moed hé

Anneke zei

spannend, maar wat veel werk he! sterkte ermee, het zal niet meevallen.

Unknown zei

hiep hoeraaaaaaaa! las net je reactie terug van een tijdje geleden en dacht eens even te vragen of je je huis inmiddels verkocht hebt.... en ja hoor! fijn! succes met een nieuw paleis vinden :)

Amarins zei

Hoi Miriam, ik heb een award voor je klaar gezet op mijn blog.
Groetjes,
Amarins

MariecusBruyn zei

Wat een spannende tijd!
Ik kan het me voorstellen dat je in je handwerk even wat rust vindt. als ik aan het breien ben, vallen mijn puzzelstukjes meestal ook weer op zijn plaats en heb ik in mijn hoofd én op de pennen alles weer op een rijtje.
Veel succes, plezier en voldoende slaaptijd gewenst!!!