donderdag 23 september 2010

Een award!

Bovenstaande award ontving ik van Amarins , lief hè. Ik kreeg hem omdat omdat ik heel veel leuke dingen maak, heel gevarieerd, leuk om elke keer te lezen. (haar woorden hè, niet de mijne!) Er zitten 3 verplichtingen aan: ik moet 3 dingen noemen waarvan ik hou, een foto plaatsen en ik moet deze award doorgeven aan 5 personen. Nou, 3 dingen waarvan ik hou: M'n gezin (man, kind en huisdieren) Handwerken (dat blijkt wel uit m'n blog) Dieren (in het algemeen, katten, wolven en otters in het bijzonder) De foto:
En nu de moeilijkste: de award doorgeven aan 5 personen. Zoals je kunt zien in de lijst aan rechterkant van dit blog lees ik vrij veel blogs en ik kan niet kiezen welke voor mij de 5 cherry on top blogs zijn. Dus ik gooi hem omhoog en naar rechts (anders valt in weer in m'n eigen handen) en dan hoop ik dat 5 mensen uit die rechterkolom hem willen opvangen en 'uitvoeren'. Amarins, dankjewel voor de award!

1 opmerking:

Yvette zei

wat zal je het druk hebben meissie.
Ja ik verzin iets bij het werkstuk.
dank je dat je dat opmerkt...je bent de eerste

sterkte met verhuizen komende tijd!