zaterdag 28 augustus 2010

Wéér Trollbeads.

Vandaag gingen man- en zoonlief op 'kooptocht'. Ze gingen sowieso een Trollbead voor me uitzoeken, komen ze thuis met 2 Trollbeads! Ja, zoon vond het Elfje het leukst en manlief had mij over de grote aarde horen praten: vandaar. Kijk, daar word ik wel blij van!
De Grote Aardbol is een gezamenlijk ontwerp van Nicholas Aagaard en zijn grootvader, Svend Nielsen. De Grote Aardbol heeft genoeg stemmen gekregen om weer in de collectie te worden opgenomen, in het kader van het Trollbeads Museum.
Bij het ochtendgloren sprenkelen de elfjes dauw op de grassprietjes en de korenbloemen - en als de mensen wakker worden en het glinsterende elfenkunstwerk zien, zijn ze er alweer vandoor.

6 opmerkingen:

lheurebleue zei

jij bent lekker verwend!

Sanderijn zei

Dat is toch leuk, dat man en zoon zo met je bezig zijn. Lief hoor!

Kiek es Ier ! zei

Nou das niet verkeerd dat 'die twee' op kooptocht gaan! Ik zal hier ook eens een 'balletje opgooien ;)
Ze zijn schitterend vooral de aarde vind ik heel mooi.

Anje zei

Moest even nadenken wat dit voor moois is....... Het kwartje viel....
Wat zul je blij zijn met deze mooie Trollbeads. Ze zijn schitterend!
Lieve groetjes Anje.

GRANNY'S HOUSE zei

Ik vind ze allebei erg mooi, ik zal de mijne ook eens lief gaan aankijken, je weet maar nooit ;-)

Groetjes
Ines

MagdaW zei

wauw die laatste is erg mooi