zondag 29 augustus 2010

PoezenSWAP ontvangen.

Ik had het 2e pakje van de PoezenSWAP al enige tijd binnen maar het SWAPmaatje kon pas gisteren het hare openmaken. Om de verrassing voor haar niet te bederven heb ik dus niet eerder laten zien wat er in de enveloppe zat. Dit zat erin:

Poezenkaarten, poezenstickers, poezenkattebelletjespapier, poezenenveloppe en een schattige Fimo poes. Van de poes heb ik nog even een extra foto gemaakt zodat die beter te bekijken is:

Zoonlief wilde het beeldje al meteen inpikken maar daar heb ik een stokje voor gestoken: moet ie zelf maar lid worden van een SWAPclub! Toch? laughing smileys

3 opmerkingen:

Anje zei

Nog nooit van gehoord, heb onmiddellijk aan mijn Poezenkinders laten zien dat er ook Poezenswaps bestaan, leuk, leuk, leuk....
groetjes Anje.

MagdaW zei

hey Miriam.. wat mooooooiiiiii.. zou ik ook wel willen krijgen als cadeautje!!! :-)

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Wat leuk, en het beeldje is een schatje!

Jammer voor je zoon!!

Groetjes Thea