vrijdag 27 augustus 2010

En weer een verrassing!

Bovenstaande viel vanmorgen in de brievenbus. De enveloppe, vol met vlinderzegels en zelf genaaid (ik denk van behangpapier tot omslag gevouwen en dan met een siersteek onder de naaimachine). In de enveloppe een mooie kaart (ook weer onder de naaimachine geweest), een klein briefje en 2 mandjes.
Hartstikke leuk! De mandjes komen op m'n nachtkastje te staan (over 4 weken komt ons nieuwe bed+nachtkastjes dus dat komt goed uit) dan kan 's-nachts m'n TrollBead armband in het ene mandje en het andere mandje komt vanzelf wel vol met dingetjes.
Dit moois kreeg ik omdat ik iemand die tijdelijk 'niet uit de voeten kon' een stapeltje tijdschriften gestuurd heb. En dan niet allemaal nieuwe glossy's, nee gewoon tijdschriften die ik hier had liggen en al gelezen had.

2 opmerkingen:

Balsemien zei

Leuk hè als er dan zo'n verrassing in je brievenbus ligt! Veel plezier ermee. leuk dat je ook trollbeads hebt, ik heb een ketting met een aantal kralen die voor mij veel betekenen!

Anje zei

Wat een heuze lieve verrassing op je mat. Geniet ervan!
Lieve groetjes Anje.