maandag 30 augustus 2010

Microkrediet.

Nee, ik heb geen lening aangevraagd om hobbyspullen te kopen (dat zou dan ook geen MICRO maar meer een MACROkrediet moeten zijn). Ik heb eindelijk een keer Paypal 'genomen', niet alleen om leuke stoffen, wolletjes en dergelijk uit het buitenland te kunnen laten komen (en al helemaal niet om bij Etsy leuk te kunnen shoppen *grijnzzzzzzz*) Maar ik heb de knoop doorgehakt omdat ik een microkrediet via Kiva wilde uitgeven. Als je meer wilt weten over Kiva dan moet je hier maar eens klikken: http://www.kiva.org/ . Ik ondersteun nu de Marthis Group uit Mexico.

3 opmerkingen:

Yvette zei

kanjer!

niet dit krediet in gevaar brengen door onbeheerst koopgedrag op Etsy hè (hihi)

Kiek es Ier ! zei

Wat goed van je! ik ga me er zeker even in verdiepen en het stuk lezen.

buikgevoel zei

Super! Ik vind Kiva ook een prachtige manier om met weinig moeite een duwtje in de rug te geven aan anderen !