zaterdag 14 augustus 2010

Pink Bluebell lace scarf halverwege.

Eigenlijk ben ik iets óver de helft al. Gisterenavond heb ik het eerste rijtje bloemetjes van de tweede helft gebreid. Ik heb het patroon naar mijn gedachte aangepast, bij het orginele patroon zouden de bloemetjes ondersteboven staan als je de sjaal draagt. Dus ik heb het bloemetjes patroon gebreid en daarna aan het begin (dus eigenlijk onderaan) het randpatroon aangebreid. De tweede helft brei ik precies zó en dan zet ik beide helften aanéén door middel van de kitchenerstitch (ik weet niet of er een Nederlandse benaming voor is) dan heb je namelijk geen naad lopen.

3 opmerkingen:

Corina zei

Wow, wat wordt dat mooi zeg, fantastische kleur garen voor zo'n sjaal. En goed van je dat je dat zo aanpast, dat lijkt me inderdaad mooier worden.

Sjoukje zei

Ik vind het práchtig!

Jufanita zei

Erg mooi, ik vind de kleuren geweldig!

jufanita - www.jufanita.punt.nl