woensdag 11 augustus 2010

PoezenSWAP ontvangen.

Ik doe mee aan een kleine tussendoor SWAP: een poezenSWAP. Vandaag viel het SWAPje van Magda in de bus. Een leuke sleutelhanger, wat lieve knoopjes en een geborduurde groet: leuk hè! Ik moet nog 1 item afmaken en het 2e nog helemaal doen (SWAP tussen 3 personen, dus je moet 2 items maken). Gisterenavond wilde ik de eerste afronden maar m'n (quilt)draad was op. Dus vandaag eerst om een nieuwe klos in het quiltwinkeltje 2 dorpen verderop (en ik heb daar natuurlijk weer meer gekocht dan enkel die draad)

5 opmerkingen:

Magda/Aurora zei

"Ik heb er natuurlijk weer meer gekocht dan alleen..." haha.. hoe herkenbaar :D

Mascha zei

Juist, dat doe je goed zorgen dat je voorraad genoeg hebt.
Groetjes Mascha

Brechtje zei

Leuke dingetjes kreeg je, Miriam!

Anoniem zei

Hee leuk heb jij deze gekregen !!
Zag ze al bij magda !!;-)

(((zwaaiii)))... MM

Carine zei

Echt heel leuk!

Fijn weekend.