zondag 22 augustus 2010

Oeps, het is weer gebeurd............

Ik wilde een blockset kopen om m'n shawls te blocken....................enkel een blockset met wat extra pins.................maar het bovenstaande kwam ook zomaar opeens in m'n winkelmandje terecht.................raar hè, dat overkomt mij wel vaker.................nu was het bij Wolhemel dat het gebeurde.
De rode streng had een poederpastelkleurige moeten zijn, die is verkeer geleverd maar dat wordt opgelost. Voor alle garens heb ik al patronen uitgezocht, dat is toch zo'n lekker werkje: Ravelry op tabblad 1, de wolletjes op tabblad 2 en combineren maar!

7 opmerkingen:

Sjoukje zei

Ik begin inmiddels weleens nieuwsgierig naar je voorraad! Fotootje? Ik ga gewoon eens al mijn handwerkspullen bij elkaar leggen en daar een foto van maken. Kijk straks maar op mijn blog. Ik denk dat jij wint, laat maar eens zien!

Miriam zei

Hihi, m'n totale voorraad van handwerkspullen krijg ik wss niet eens op 1 foto! M'n voorraad wolletjes valt nogal mee, maar als ik alles neem aan handwerkspul dan heb ik wel een breedhoeklens nodig ben ik bang

Groetjes
Miriam

Sjoukje zei

Dan maak je meer foto's, mag ook, hoor!

Miriam zei

OK, dat ga ik doen! Maar wel als hier de zomervakantie klaar is en zoonlief is weer naar peuterspeelzaal. Dus nog een week of 2, 3 wachten en dan ga ik foto's maken. (en dan maar hopen dat m'n man niet op m'n blog kijkt en beseft hoeveel ik wel niet heb liggen)

Carine zei

Miriam, overal hetzelfde hé, zoveel liggen en niet kunnen weerstaan aan nieuwe dingen, klinkt bekend in de oren hihi...
Mooie wol hoor.

Corina zei

klinkt wel bekend, ja. Mooie wolletjes zijn er in je winkelmandje beland! Ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken, al heb ik al een voorproefje gezien. Succes!

Grietje zei

Wat een heerlijkheid, prachtige wolletjes Miriam :-)

Groetjes,
Grietje