zaterdag 21 augustus 2010

PoezenSWAP verstuurd.

Voor de PoezenSWAP (een kleine SWAP: voor 2 SWAPmaatjes 1 cadeautje maken dat met brievenbuspost verzonden kan worden.) heb ik 2 boekenleggers gemaakt. En nog wel geweven boekenleggers, geweven met kralen. Ik had dit nog nooit gedaan maar had wel (bijna) alles in huis aan materialen. Het is best leuk om eens te doen, maar het gaat geen grote hobby van mij worden. Mijn tafel/stoel verhouding is niet goed dus ik heb vrij lang last van m'n nek en schouders gehad, maar m'n SWAPmaatjes zijn er blij mee en daar gaat het natuurlijk om.

6 opmerkingen:

Amarins zei

Wat een super gaaf idee, ze zijn prachtig geworden.
Groetjes,
Amarins

Anje zei

Mooooi... die kralen boekenleggertjes. Heb ooit ook wel eens een kraaltjesweefsel gemaakt, maar ben er ook niet mee doorgegaan.
Bewonderingsgroetjes, Anje.

Corina zei

Leuk om nu ook de foto's te zien van hoe ze gemaakt zijn. Lijkt me wel een gepriegel... Maar ze zijn heel leuk geworden!

Cindy from Dallas zei

Leuk dat je de foto's van "in progress" ook laat zien. Dat geeft een beetje het idee hoe de techniek eigenlijk werkt. Ik heb dat kralen weven nog nooit gedaan. En wat zijn ze toch leuk geworden, je SWAP maatjes zijn er vast blij mee.
Cindy

Marijke zei

ow, waw, echt wel mooi.. en zo fijn werk..

MagdaW zei

oh die eerste foto's had ik nog niet gezien.. dus je hebt zo'n kralenweefgetouwtje gebruikt.. ik heb er ooit zo'n houten gehad.. toch wel erg geslaagd die boekenleggers.. ik loop met de mijne overal te pronken haha..