woensdag 25 augustus 2010

Miauw!

Het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik al met dit project zou starten. Ik heb nog wat projecten liggen die eerst af moeten (vestje zoonlief, SymbolenSWAP en het animalbaby geboortelapje). Maar gisterenavond schonk manlief mij een wijntje in dat nog open stond van afgelopen zondag. Een halfzoet wit wijntje, niets bijzonders, maar het viel nog al zwaar. Ik was wat minder mijzelf dan normaal zeg maar :) En dan kun je beter geen werkjes ter hand nemen die een vaste hand nodig hebben hè. Dan maar even het nieuwe patroon proberen. En dat is eens makkelijk zeg, en dat gaat eens vlot zeg! Even een detail van de poezebeestjes: Ik vind het een leuk dekentje worden, mooie kleuren ook (goed gedaan kleine man van me!)

9 opmerkingen:

astrid zei

Kan niet anders zeggen dan dat de deken leuk wordt.

Corina zei

Dat heeft je zoon goed uitgezocht! Wordt heel mooi, hoor!

Mascha zei

Hij heeft smaak.
Leuk, hoor.
Groetjes Mascha

Marijke zei

Zucht.. en dat jullie allemaal zo snel kunnen breien,hé.... dat gewoon op 'n avondje??

Yvonne aka sommeke zei

Wat een allerschattigst motiefje! En je zoon heeft de kleurtjes goed uitgezocht!

Grietje zei

Dat gaat zekerste weten een mooie deken worden!

Anoniem zei

OO je bent al begonnen !!

Kleine man heeft smaak, mooie kleuren combi. Pas de wol al bewonderd. Heb je er zóveel nodig voor een deken !?

Lijkt mij een leuk patroon !!

Veel plezier !!;-))

((zwaaii))... MM

MariecusBruyn zei

Gelukkig is mijn zoon content met sokken, en mag ik nog zelf de kleuren kiezen :)
Maar jouw zoon kan prachtig combineren! En zijn keuze van patroon... ik kan er alleen maar mee instemmen.
Veel plezier ermee! (allebei :p )

MagdaW zei

mooie plaid-in-wording!