dinsdag 24 augustus 2010

Handwerken en het goede doel.

Als ik ergens voor in ben is het wel handwerken voor het goede doel. Ik heb een KiKa blok gepatched voor een actie van quiltwinkel de Parel , ik heb een quiltpatroon gekocht 'voor' Pink Ribbon (actie van Ria Lanser), borduurwerken verkocht voor KiKa, Autisme (logeerhuizen) en Down. Vandaag kreeg ik een heel leuk patroon binnen voor een knuffel : Vaya. De opbrengst van dit patroon komt ten goed aan de stichting Diyo Nepal en kan besteld worden bij Atelier Pippilotta voor géén geld (3 euro). Als je dus eens een popje maken wilt, dít is je kans: bestel snel :) !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Heb jij hem ook besteld? Ik ook!!

Altijd goed he, zo'n doel!!

Bovendien is het een heel leuk popje.

Groetjes Thea

Cindy from Dallas zei

Wat een lievertje!

Sanderijn zei

Wat een scheetje! Ik ga gelijk kijken, voor dat geld (en voor wat meer ook nog wel) wil ik graag zo'n patroon hebben!

Groetjes Sanderijn