vrijdag 30 juli 2010

Verlaat verjaardagcadeau.

Over de vraag: 'weet je nog iets voor je verjaardag' hoef ik nu niet lang meer na te denken. Een Trollbead (of aanverwante 'zilverenkern'kraal)! Vandaag kreeg ik van m'n zus(je) onderstaande kraal: Regenboog. Regenbogen bestaan uit droomlinten en dauwdruppels. Wanneer zij aan de hemel verschijnen, zal je er zeker naar staren, gevangen door de stille magie.
En 'toevallig' hebben we afgelopen week 2x een heel mooie regenboog staan bekijken (zoonlief en ik) Eerst één voor het huis, 2 dagen later achter het huis.

7 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Ze zijn mooi, ik heb er een van Pandorra, maar het principe is hetzelfde.

Groetjes
Ines

Mascha zei

Deze is heel mooi van kleur.
Groetjes Mascha

Sanderijn zei

Oh, die is mooi!

MoniqueB. zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een prachtig kadoo! En nu met een mooie herinnering er bij.

Monique

Brechtje zei

Heel mooi Miriam. Je kreeg een prachtig cadeau van je zus!

colourfullflowergirl zei

Wat een mooie! En nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

MagdaW zei

een heel mooie kleur.. ik heb zowel Pandora als Trollbead.. Pandora gebruik ik bij belangrijke gebeurtenissen.. bv. geboorte kleinkind (beertje, eendje, gitaartje gekocht.. gekozen afh van decoratie bij suikerbonen in moederhuis), aankoop hondje (hondje gekocht),.. enz.. trollbeadjes koop ik gewoon als ik er zin in heb of een mooi juweeltje vind.. T. heeft trouwens prachtige verhalen achter elk juweel en bestaat al heel lang (veel langer dan P.)..