woensdag 28 juli 2010

Ik ben eruit hoor!

Ik weet wat ik maken ga van m'n Noro wolletjes! Het was een lastige beslissing want er zijn zoveel mooie patronen. Van m'n Noro Silk Garden Sock nr. 84 ga ik deze breien: Traveling Woman Van m'n Noro Kureyon Sock nr. 240 ga ik deze breien: Bluebell Lace Scarf

Ik vermoed dat ik heel binnenkort de Bluebell Lace Scarf op ga zetten. Ik zit te wachten op een bestelling om m'n SymbolenSWAP af te ronden. Het vest van zoonlief ligt te wachten op knopen (ik kan maar geen goede takken vinden om knopen te maken, dus mss toch maar kopen?!) en m'n borduurwerken vorderen gestaag (dit kan ik enkel s avonds doen, overdag lukt haken en breien nog wel als zoonlief 'los loopt')

6 opmerkingen:

Corina zei

Succes met je breiplannen! Je hebt in elk geval prachtige patronen uitgekozen!

Madammeke Ongeduld zei

lijkt mij heel moeilijk maar o zo mooi

Sanderijn zei

Wat een mooie patronen, zo zou ik ook wel willen kunnen breien! Bij mij is het toch echt alleen recht heen en terug...

Mascha zei

Dit zijn hele mooie patronen! Ben al benieuwd naar het resultaat.
Groetjes Mascha

miriam zei

Dat zijn prachtige patronen heel veel plezier met het breien ervan.

groetjes ♥ miriam ♥

Brechtje zei

Wat een prachtige patronen heb je uitgezocht zeg! Dat gaat vast en zeker mooi worden. Fijn weekend hoor!