donderdag 1 juli 2010

Post!

Vandaag viel de nieuwste Patronenpost op de mat. Wat is dat toch een leuk quilttijdschrift (paperpiece/foundationpiece) Ook viel vorige week een mooi boek op de mat:
Een boek vól handige tips en trucs en ontzettend leuk geschreven. Er staan handige tips in, onder andere diverse manieren van opzetten en afkanten. Een ander boekje dat al een poosje in m'n verlanglijstje bij Bol.com staat heb ik meteen mee laten komen met bovenstaand boek:
Ik heb een flinke collectie handwerk/hobby boeken en tijdschriften maar toch haal ik de meeste patronen van het WWW. Ik ben een verzamelaar geworden (of gewoon een beetje raar)!

5 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Neen hoor, niet raar. Verzamelen van patronen, stoffen en wolletjes is gewoon een onderdeel van de hobby! ;-)

Amarins zei

Dit lijken me twee heel erg leuke boeken. Vooral die laatste. STaan er allerlei dierenpatronen in?
Groetjes,
Amarins

Miriam zei

Er staan ook poppetjes in, gewoon van dat 'knuffel'spul zeg maar.

Groetjes
Miriam

Balsemien zei

Als ik het goed zie was je vroeg op? Je bent heerlijk aan de brei. De kleuren voor je zoon vind ik erg mooi met dat blauw en bruin. Met deze warmte waag ik me niet aan het handwerken, alles plakt... Miriam, een heel fijn weekeinde!

MagdaW zei

niet raar.. heel herkenbaar.. waaahhh .. pompompom..