zaterdag 3 juli 2010

Ik ben aan het RAKken!

Na SALlen, SWAPpen, PIF/GULlen ben ik gisterenavond begonnen met RAKken. Wat is RAK nu weer zul je denken (deed ik nl. ook). RAK staat voor Random Act of Kindness oftewel iets doen voor iemand zonder daar iets voor terug te verwachten. Dit kun je op allerlei manieren in je leven toepassen (en dat deed ik al, maar ik wist niet dat het een naam had) Nu heb ik mij aangesloten bij een RAK groepje op Ravelry en dat groepje heeft als omschrijving staan: Deze groep is bedoelt om iets positiefs te brengen aan andere groepsleden. Eens per maand kan je aangeven wat je wensen zijn op creatief gebied. wil je iemand wat sturen dan kan dit op 2 manieren: 1 stuur direkt een pm naar degene die je wat op wilt sturen. 2 vraag adres op via moderator, zodat de wens totdat deze aankomt een verrassing blijft. Het is geen verplichting iets terug te sturen wanneer je wat gekregen heb. Je kan niet iets terug verwachten wanneer je iets opgestuurd heb. Uiteindelijk is het de bedoeling elkaar te verrassen. Deze groep is bestemd voor mensen die in Nederland wonen. Ik vond het een hartstikke leuk idee dus ik heb mij meteen aangemeld, voorgesteld en gekeken wie ik wat kon schenken (ik kan 2 dames gelukkig maken deze maand) M'n eigen verlanglijstje neerzetten vond ik nog het moeilijkst. Ik heb wel diverse wensen op handwerkgebied, maar dat zijn niet de goedkoopste zeg maar. Oplossing: tweedehands (zou ik zelf ook eerst naar gezocht hebben dus wat dat betreft...........) Heb je interesse om mee te doen? Hier is de link: http://www.ravelry.com/groups/nederlandse-rak Misschien tot ziens daar!?

2 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een leuk idee om zoiets te doen.

Groetjes
Ines

Anje zei

Dag, dag wat leuk dat je langskwam en wat een mooi blog heb je.
Dank voor je lieve RAK, ik vind het echt leuk als anderen ook iets over mijn maaksels opmerken.
lieve hendwerkgroet, Anje.