dinsdag 27 juli 2010

Ooit zoiets moois gezien?!

Vandaag kwam m'n bestelling bij Wereldwol binnen (dat gaat daar erg vlot, fijn zaken mee doen!) Ik had al veel gehoord (gelezen moet ik eigenlijk zeggen) over Noro sokkenwol, dus ik heb dat maar eens besteld. En ik zal je zeggen: wat een subliem wolletje is dat! De kleuren, hoe het aanvoelt: het is echt genieten!

Onderstaande bol is Noro Kureyon Sock nr. 240:

Dit is Noro Kureyon Sock nr. 250 (een cadeautje voor iemand):
En als laatste (lest best?) Noro Silk Garden Sock nr. 84:
Of ik er sokken mee breien ga, of misschien toch een shawl? Of misschien van de ene bol een shawl en van de andere sokken? Ik ben er nog niet uit, maar dat geeft niet: ik heb nog zoveel liggen dat eerst af moet!

5 opmerkingen:

Corina zei

Tja, soms kun je de verleiding niet weerstaan hè! Mooie kleurtjes hoor!

Carine zei

Mooie wol, ook ik kan aan de verleiding niet weerstaan om nieuwe lapjes aan te kopen, ondanks de weinige tijd die me momenteel nog rest, en er ligt nog zooooveel te wachten....
Geniet ervan.

Manja zei

En bedankt Miriam,

Ik ben bij wereldwol geweest en kon de verleiding niet weerstaan om twee knotten wol, breinaalden en een breitas aan te schaffen.
Ohja, en een boek over lace-knitting bij BOL.

Het wordt een mooie zomer :-)
Veel plezier met je wolletjes.

Groetjes Minie

Grietje zei

Jaaaa een shawl zou prachtig zijn! Mooie kleuren:-)

Groetjes,
Grietje

Mascha zei

Dit is gewoon wol om te hebben. Zulke mooie kleuren.
Groetjes Mascha