donderdag 10 juni 2010

Wreck this Journal, opdracht 1 en 2.

Wreck this Journal is een boek vol 'creatieve' opdrachten. Uiteindelijk zal er van het orginele boek weinig overblijven, maar dat is nu juist de bedoeling. Ik heb er eentje voor m'n zus en eentje voor mijzelf gekocht en om de beurt geven we elkaar door welke opdracht er vervuld moet worden. Zus mocht beginnen en hier is mijn foto van opdracht één:

Zus is niet al te heftig van start gegaan met deze opdracht. Ik heb opdracht 2 uitgezocht en dit is het geworden (al een ietsje meer heftiger dan de 1e opdracht):

Ik kan mij hier uitstekend mee vermaken moet ik zeggen :)

6 opmerkingen:

Carine zei

Hé, leuk!!!

Ingrid. zei

Las over dit boek in "Flow" ; ik wil hem ook graag !!!
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Yvonne aka sommeke zei

Grappig boek!
Ik heb de Peppy-give away gemist :-(
Proficiat voor de winnares!

MariecusBruyn zei

hehe, dat is een leuke bezigheid!
Daar zou ik me ook wel zoet mee kunnen houden :)

atelierlemlem zei

Ha, wat een leuk idee! Fijn dat je ook zo'n creatieve zus hebt, kunnen jullie elkaar lekker inspireren!

Magda/Aurora zei

grappig idee.. misschien iets om met mijn zussen te doen.. :-).. dan kopen we drie ex. aan.. :-).. staat er een einddatum op elke opdracht? :-))))