donderdag 10 juni 2010

En de winnaar is......................

De 'onschuldige hand' die de trekking verrichten zou is ziek, hij ligt met koorts op de bank dus ik ga hem er maar niet mee lastig vallen. Dan maar via internet een oplossing gezocht en gevonden op random.org. De nummers zijn toegekend op volgorde van reacties (de eerste reactie is dus nr. 1 en zo verder) en daarna de computer erop los gelaten. Tromgeroffel en zenuwachtig geroezemoes: de winnaar van de eerste Give Away op mijn blog, de toekomstig bezitster van de geel/groen/blauwe Peppysjaal is geworden: Lange stilte om de spanning op te voeren: HomeIntroductionStatisticsNumbersDrawingsTestimonialsQuotaFAQContactLoginWhat's New!Search RANDOM.ORG True Random Number ServiceRandom Sequence Generator Here is your sequence: 2 4 1 8 7 12 9 10 6 11 3 5 Timestamp: 2010-06-10 09:06:56 UTC Follow RANDOM.ORG on Facebook © 1998-2010 Mads Haahr Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS Web Design by TSDA En reactie nr. 2 is van: Jeannet! Proficiat Jeannet, ik ga je zo snel mogelijk de Peppy toesturen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik sta er versteld van Miriam, erg leuk! en ik hoop maar dat de kleuren mij wel goed staan.....(grapje)

groetjes, Jeannet

Het Fluwelen Konijn zei

gefeliciteerd Jeannet met deze mooie Peppy gemaakt door Miriam