zondag 6 juni 2010

Peppysjaal Give Away.

Mijn allereerste Give Away is mijn derde Peppysjaal. Ik vind het heel leuk om ze te haken en ik ben gek op de kleur van deze sjaal maar ik weet dat deze kleuren mij niet staan. Kan ik de Peppysjaal maar beter weggeven dan dat ze onderin een laatje ligt te verstoffen, toch?!
De 'spelregels': laat een reactie op dit bericht achter en op 10 juni zal een onschuldige hand een winnaar trekken. Meer niet, je hoeft geen link op je eigen blog te zetten naar deze Give Away, je hoeft geen volger te zijn of te worden, enkel een reactie achterlaten is genoeg om mee te doen.

15 opmerkingen:

Het Fluwelen Konijn zei

Miriam wat een leuke peppysjaal heb je gehaakt. De kleurtjes zijn prachtig. je hebt de Peppusmaak echt te pakken. Dit is een superleuke GiveAway. groetjes Betty

quilting Jeannet zei

Aardig van je Miriam, dat vind ik nog eens een leuke give away, ik had de shawls al gezien, vind ze heel erg leuk, ik zou het je niet nadoen.

groetjes, jeannet

neeftje zei

miriam, hij is geweldig het peppysjaaltje!!! natuurlijk doe ik mee aan je giveaway!
groetjes jacqueline

Mich zei

Eerlijk gezegd, vooraleer ik de peppysjaals op jouw blog zag, had ik nog nooit van peppy gehoord. Waar komt de naam eigenlijk vandaan? Ik ken alleen Peppie en Kokkie ;-))

Corina zei

Tja, ze blijven leuk, die peppy-sjaaltjes. Ooit maak ik er ook een...

Chantal zei

Dit is een hele mooie sjaal . Daarom wil ik zeker mijn kansje wagen om hem te winnen . klink ik nu hebberig ?:) . je blog blijft altijd leuk om te lezen . Ik zou zeggen doe zo verder
Groetjes
Chantal

studiowit zei

Leuke sjaal!
Je werkje voor in de rok is ook erg mooi.

Tineke Machiela zei

ziet er harstikke leuk en mooi uit..lijkt me een kunstig werkje:)
groetjes Tineke

Laura zei

Ja Miriam wat zal ik zeggen. Ik heb er zelf ook al een paar gemaakt en het is gewoon verslavend!!! Het idee kwam bij jou vandaan en daarvoor bedankt. Ik heb er al heel wat leuke uurtjes mee gehad. Ik wacht weer op het volgende leuke idee. Fijne dag verder. Groetjes van Laura

Peppy zei

Ik doe niet mee aan je Give Away, want ik heb zelf uiteraard al een heleboel Peppy-sjaals(...) maar ik vind het een fantastisch idee van jou om een Give Away te doen. En ik vind ook het zo leuk om te merken dat veel mensen plezier beleven aan het maken en dragen van een Peppy-sjaaltje, geweldig vind ik dat!
@Mich: Erg lang geleden, toen ik nog te klein was om mijn eigen naam goed uit te spreken, noemde ik mezelf altijd Peppy. En sindsdien word ik nog steeds vaak Peppy genoemd, vandaar...

astridvanbeers zei

Wat een leuk sjaaltje en zulke lieve kleuren. Lijkt me een heerlijk werkje. Ga eens speuren of jij het patroontje heb geplaatst!
En nu maar hopen en afwachten of dit cadeau ga winnen.

sneksniltje zei

Wat een leuk sjaaltje, zo'n kansje om te winnen laat ik niet liggen.
Tof als je zo'n creatieve vingers hebt! Zoiets doe ik je niet na, dus maar duimen dat het sjaaltje bij de loting mijn kant mag opgaan...
groetjes, sneksniltje

Lida zei

Grappige sjaal en nee ik hoef niet mee te dingen, deze kleurtjes staan mij helaas ook niet! Dus alle andere meiden, veel succes! Groetjes
Lida

vrouw Hommel zei

Ik doe ook een poging om het sjaaltje te winnen. Ik vind ze zo leuk om te zien en dit zijn ook hele leuke kleurtjes.

Anoniem zei

Leuke shawl hoor Miriam, maar het lijkt me erg veel werk!

Groetjes,
Annie.