woensdag 2 juni 2010

Kleine cadeautjes.

Gisterenmiddag heb ik nog even wat kleine cadeautjes gemaakt voor in de rok van de Grabbelfee. De Grabbelfee heeft nl. een rok aan met allemaal zakjes en in de zakjes zitten kleine cadeautjes die kindjes mogen grabbelen. Deze fee gaan wij zondag voor het eerst ontmoeten op de Ontmoetings Dag van het forum Antroposofie en Kind, en we hebben er zin in! Kijk deze kralenarmbandjes heb ik gemaakt: En, natuurlijk, nog even een macro opname (ik ben zó blij dat ik eindelijk uitgezocht heb hoe ik m'n camera hiervoor instellen moet!): Vandaag hebben zoonlief en ik een heerlijk (buiten)dag gehad, dat er nog maar veel van dit soort dagen mogen volgen!

5 opmerkingen:

Grietje zei

Ik heb wel eens gehoord van de grabbelfee, ik heb er nog nooit eentje gezien. Lijkt mij super leuk voor alle kinderen. Heel veel plezier zondag!

Groetjes,
Grietje

Heidi zei

Wat leuk idee, die grabbelrok van de grabbelfee! En die armbandjes zijn echt supermooi! Mogen moeders ook grabbelen??? ;-)


XO Heidi

Martine zei

Ooooo wat leuk! Een sneak-preview... ;)

lut zei

Nog nooit gehoord van een grabbelfee maar 't lijkt me heel erg leuk!

quilting Jeannet zei

Jeetje Miriam, nou lees ik pas over het antropososfische Forum! Ik ben er ook al jaren lid van, maar het is me te ingewikkeld in het gebruik dus ik doe er eigenlijk niets mee, maar wat leuk om jou hier terug te lezen, jij bent toch één van de modaratoren ?

Groetjes, jeannet