donderdag 25 maart 2010

En wie gaat er weer meedoen?

Ik! zei de gek. Of ik nog niet genoeg te doen heb, of ik nog niet genoeg voorraad liggen heb. Ja, ja, driewerf JA, maar ik kon het niet helpen: ik ben ervoor gevallen. Kijk zelf maar hoe leuk:

Dit borduurwerk van Lizzie Kate wordt door Crownstitches als maandelijkse club uitgebracht. En er zijn nog meer heel leuke clubs, kijk zelf maar eens. Ik ga 1 kleine wijziging aanbrengen, het meisje op de fiets wordt een jongetje: ik laat het staartje gewoon weg. Dit omdat ik het werk op zoonliefs kamer hangen wil. Als het goed is komt morgen de postbode met een zending 'kobaltblauw'. Ja, ik ga iets kobaltblauws maken voor de man van een lid van het SWAPforum (klik: Swapperdeswapperdeswap ). Dit valt niet onder de normale SWAP's maar is een 'tag'. Soort van tikkie, jij bent hem! Zei maakte iets van de verlanglijst van een ander en mocht daarom haar eigen verlanglijst plaatsen. Ik heb haar getagd /getikt en heb nu mijn verlanglijst mogen plaatsen. Zo tik je elkaar af. Echt productief op handwerkgebied ben ik nu niet. We laten een nieuwe vloer leggen, de hele benedenverdieping staat nu ondersteboven, binnenstebuiten en achterstevoren! En overal (echt overal) ligt stof. Dus eerst de vloer klaar (waarschijnlijk morgen) dan stoffen, stofzuigen, dweilen en soppen (soort van voorjaarsschoonmaak zeg maar) En dan............dán kan ik weer los op handwerkgebied. Ik heb er zin in want ik heb afkickverschijnselen: ik zit veels te veel op internet leuke patronen en tutorials te zoeken. Op Ravelry zit ik uren te kijken en ik heb daar een lijst met een hoeveelheid patronen die ik breien/haken wil dat je er niet goed van wordt.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Het ziet er idd heel erg leuk uit!

Groetjes Thea

Marijke zei

haha, ik ken het! Maar voorlopig hou ik me nog eventjes in.. Als ik volgende maand meer tijd heb, tag ik je zeker, want heb er iets leuks tussen zien staan :-))))

Ingrid. zei

Oooo wat leuk ; 'k snap dat je de verleiding niet kon weerstaan ;-)
Fijn weekeinde , groet van Ingrid.

Grietje zei

Dat borduurwerkje is idd leuk zeg!
Veel plezier met schoonmaken ;-)

Groetjes,
Grietje

Brechtje zei

Hi Miriam, ik kan me heel goed voorstellen dat je dit schilderij wilt borduren, het is een schatje. Heel veel plezier ermee hoor!

Natascha zei

De verleiding he.....soms is het helemaal niet goed voor jezelf en de portomennee om zoveel tijd achter de computer door te brengen...het is voor jou dus maar te hopen dat de vloer er snel inligt....dikke knipoog !!!
Groetjes Natascha

handysandy zei

Ook even een kijkje bij jou genomen ;) en al ben ik nu erg aan het haken, borduren vind ik ook leuk, zeker in de zomermaanden. Dit is echt een leuk borduurwerk! Groetjes, Sandra