zaterdag 20 maart 2010

UFOclub update dag

En weer een maand voorbij en weer niets om te laten zien. Dát schiet niet op zo natuurlijk. Waarom ik niet aan m'n UFO gewerkt heb? Nou vanwege: een puberende peuter, een huishouden dat maar achter blijft lopen, een nieuwe vloer die komende week gelegd wordt (dus de benedenverdieping moet uitgeruimd zijn) en nu weer een milde buikgriep. Laten we hopen dat ik volgende maand een echte UFO update foto kan laten zien, nu moeten we het maar even hiermee doen:

4 opmerkingen:

Amarins zei

Dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar hoor. Soms wil je zo graag maar kom je er gewoon niet aan toe. Volgende maand beter. Succes met je nieuwe vloer, geeft altijd veel werk.
Groeten,
Amarins

lut zei

Volgende maand heb je vast wel tijd voor je ufo!

Ingrid. zei

Ik lees het al ; hier ook tijd gebrek... Gewoon rustig doorgaan met adem halen ;-)
Fijne , zonnige dag , groetjes van Ingrid.

Grietje zei

Beterschap en een puberende peuter komt mij op dit moment erg bekend in de oren *zucht*
Er komt ook weinig uit mijn handen, vanmiddag heb ik lekker buiten gezeten terwijl de oudste de jongste (de puberende peuter) zandtaartjes aan het voeren was.

Lieve groet,
Grietje