woensdag 31 maart 2010

Pfffffffffffffffffff

wat een klus zeg, even een vloertje laten leggen. De vloer is dan wel klaar maar ik heb nog vele vele dozen boven staan die weer naar beneden moeten (en dan uitgepakt en in de kasten terug moeten) En dat schiet niet op met zoonlief erbij, hij heeft nl. besloten dat middagdutjes afgeschaft moeten worden. En het allerergste: de doos waarin al m'n borduurwerken zitten (werken waaraan ik bezig ben) staat ergens achteraan en/of onderop. Ik heb al tijden niet geborduurd!!! Gelukkig had ik de grondstoffen voor het tag-project besteld en die waren binnengekomen een week geleden: kon ik toch aan de slag met iets. Jammergenoeg kan ik nog niets laten zien, het enige dat ik kan laten weten is: het is kobaltblauw en het is voor een man. Misschien wel zoiets als dit (links op de foto):

Ik ga snel nog even een doos uitpakken, kan ik vanavond weer aan m'n kobaltblauwe project werken!

5 opmerkingen:

Grietje zei

Je maakt mij nu wel erg nieuwsgierig zeg!
Hier zal het middagslaapje denk ik ook niet meer zo lang duren....of zal het door het verzetten van de klok komen?

Groetjes,
Grietje

Myrthestiek zei

Dozen uitpakken vind ik ook altijd een vervelende klus :(. Sterkte, wel een goede motivatie om het snel gedaan te krijgen als je favoriete doos helemaal achteraan staat.

Fijn he dat kindjes zulk soort dingen besluiten zonder overleg met mamma :D.

astridvanbeers zei

Kobalt blauw, voor een man? Geen idee, misschien een overall?

Hier gaat het borduren gewoon door. Zo lekker ontspannend.

Succes met het inruimen!

Yvette zei

ondanks alle dozen een hele fijne pasen!

liefs
yvette

balsemien zei

Je maakt me wel nieuwsgierig hoor!