zaterdag 20 februari 2010

UFO club update.

Vandaag is het UFO club update dag en ik heb niets om te laten zien: helemaal niets. M'n project voor deze club, het overhemd voor manlief, wordt op de naaimachine gemaakt en de naaimachine was kapot. Wás want ik ben hem (haar!) vanmorgen op wezen halen. Grote beurt ook maar meteen laten doen dus m'n spaarpotje voor de Lensquilt staat weer op het absolute 0-punt, jammerdebammer maar zonder naaimachine ook geen lensquilt hè. Ik moet nu wel even een overzichtje maken wat ik wanneer doen wil, want het is een beetje een brij aan het worden (in mn hoofd en zeker op tafel) Even de belangrijkste hier: Boekenlegger M afmaken: geen tijdslimiet maar wel bijna klaar Walvis nr. 2: geen tijdslimiet maar wel bijna klaar DOP project starten: komende update 4 maart, 4 april klaar SmaakmakersSWAP: klaar en ter plaatse op 15 maart Animalbaby geboortelap: liefst voor 1 juli 2010 klaar
Ik denk dat ik het zo maar doen ga. Eerst 2 affo's maken (dat ruimt ook zo lekker op hè). Daarna m'n DOP opstarten (heb ik wàt om te laten zien op 4 maart), voor de SWAP kan ik voorlopig m'n avonden wel vrij houden denk ik en de animalbabylap moet dan maar tussendoor de komende tijd. Ja, klinkt wel goed zo, aan de slag maar MegaMirpie!

2 opmerkingen:

Brechtje zei

Je hebt het goed op een rijtje Miriam! Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt met al je projecten. Succes en veel plezier. Fijne zondag!

crea annemieke zei

Succes met al je goede voornemens...Komt heus allemaal wel een keertje af.....