donderdag 18 februari 2010

Peppydasje gehaakt.

Soms kom je tijdens het internetten zulke leuke zelfmaakdingen tegen dat je niet kunt wachten om ze te beginnen. Dit dasje (sjaaltje) is daar één van. Ik ben meteen in m'n voorraad wolletjes gedoken en vond wat restanten Katia waarmee ik dit sjaaltje meteen ben gaan haken.

Het was al een paar dagen klaar maar vanwege een korte maar zeer hevige buikgriep was het er niet van gekomen om een foto te maken en een blogje te schrijven. Wil je ook dit leuke sjaaltje (dasje) haken? Kijk dan hier voor een duidelijk recept: Peppy-dasje . Ik ga er nog ene maken, van die mooie gekleurde sokkenwol. Dat lijkt me een heel leuk effect geven.

5 opmerkingen:

crea annemieke zei

Heel leuk geworden.....
En beterschap hoor...
Annemieke

Corina zei

Leuk geworden, Miriam. Ik ben benieuwd naar je volgende!

Judith zei

wat een leuk dasje.

Heidi zei

Ziet er leuk uit! (maar ook wel ingewikkeld :-()

Ga ik toch eens proberen

XO Heidi

MariecusBruyn zei

Hey, knap zeg! Krijg er ook gelijk zin in :)