zondag 21 februari 2010

Een award!

Kijk nou toch! Krijg ik zomaar opeens een award en nog wel van Judith. Dankjewel, leuk dat je aan me dacht toen je hem doorgaf! Nu moet ik 7 dingen over mijzelf vertellen en de award doorgeven aan 7 anderen. Pffff, dat 7 dingen over mijzelf vertellen, eigenlijk hou ik daar helemaal niet van, maar ik heb me er eerder toe laten verleiden dus eigenlijk kan ik er niet onderuit hè. Eens kijken hoor: 1. M'n man is geboren in Limburg, ik ben geboren in Brabant, onze zoon is geboren in Zeeland (en hij heeft een Friese naam) Een heel deel van Nederland wordt zo bestreken in dit huis. 2. Ik heb een gat in m'n hand voor wat betreft het kopen van handwerkspullen (en een voorraad daarvan die dat gat meer dan 1x kan vullen ). 3. Ik heb ontdekt dat ik SWAPpen wel héél erg leuk vind en doe het dan ook graag. 4. Ik een heel andere moeder geworden ben dan dat ik tevoren bedacht had. 5. Ik sinds jaren weer aan sport doe (hihi: ouder en peutergym) 6. Ik niet kan wachten tot zoonlief knutselen wil/kan. Ik heb al een kast voor spullen klaarstaan maar behalve kleuren (krassen) en kleien (knijpen in klei) heeft ie nog niet veel interesse. 7. Ik gek ben op lezen, maar niet op voorlezen. Zo, 7 'geheimen' het www opgeslingerd! Nu nog de award doorgeven, zomogelijk nog moeilijker. Ik lees heel veel blogs en reageer ook diverse ervan. Een paar blogs hebben deze award al ontvangen en er blijven er zoveel over die hem verdienen dat ik de award opdraag aan alle blogsters die hem nog niet gekregen hebben. Jullie hebben hem verdiend meiden!

2 opmerkingen:

Mascha zei

Gefeliciteerd met je award.
Fijne zondag, Mascha

Grietje zei

Gefeliciteerd met je Award!

Groetjes,
Grietje